Startul din această zi s-a dat la ora stabilită, fiind respectat programul riguros impus de organizatori, în condiţiile în care vremea a fost, de la început până la sfârşit, foarte însorită. În cursul zilei, regula de fier, cea a descalificării în cazul depăşirii vitezei regulamentare în localităţi cu mai mult de 10 km/h, a fost pusă în aplicare, unul dintre echipajele de la auto fiind descalificat.
Primul hop cu probleme în cazul traseului de la extrem a fost o urcare la prima vedere simplă, pe un drum forestier nu foarte greu. Totuşi, două dintre maşini au apreciat greşit traiectoria într-un punct şi s-au răsturnat, însă fără pagube sau răniri. De fapt, maşinile respective au fost puse foarte repede înapoi pe patru roţi şi şi-au continuat drumul până la final. Nici motocicliştii sau ATV-iştii nu au trecut foarte uşor de această porţiune, dar măcar au oferit un spectacol suficient de reuşit numărului destul de mare de privitori din zonă.
Proba specială de la extrem a constat într-o coborâre foarte abruptă, pe albia secată a unui pârâu, bolovanii şi buştenii reprezentând obstacole suficient de grele. De remarcat că, anul trecut, de 1 Decembrie, aceeaşi albie a fost locul unei probe speciale, dar de urcare – gheaţa şi blocarea traseului de către motociclete a condus, într-un final, la anularea acestei probe pentru auto extrem.
De această dată, toţi concurenţii s-au descurcat bine, chiar şi unul dintre ATV-uri, care, în urma unei răsturnări din traseu, a rămas cu numai… o jumătate de ghidon. În ce priveşte maşinile de la Open, au fost înregistrate câteva probleme tehnice, iar unul dintre echipaje a ajuns înapoi în tabăra de campare doar noaptea târziu, după ora 2, fiind recuperat de organizatori.
Cu alte cuvinte, ziua de vineri a fost una normală, principalul lucru remarcat de toată lumea fiind traseele bine realizate şi surprizele pe care le-au oferit. Care nu aveau să se oprească aici.